رکورد پرواز‌های فرودگاه مشهد با ۲۳۲ پرواز در یک روز، شکست رفع خطر از گود‌های پرخطر مشهد در دستورکار مدیریت شهری ترافیک سنگین در میدان‌های فهمیده و استقلال و تقاطع شهید کامیاب | موتورسوار بر اثر واژگونی موتورسیکلت جان باخت (۷ تیر ۱۴۰۳) محلات مشهد مهمان محبان علی (ع) بودند نرخ مراکز اقامتی خراسان‌رضوی به صورت گسترده اطلاع‌رسانی شود ترافیک سنگین در محدوده مجموعه شهید بهشتی، میدان جانباز و تقاطع خیام مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) اجتماع هواداران قالیباف در مشهد محدودیت ترافیکی ایجاد کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) قطارشهری مشهد: در خردادماه امسال، بیش‌از ۷ میلیون و ۷۹۴ هزار سفر انجام شده است در خردادماه امسال، به بیش‌از ۲ میلیون زائر و مجاور در پایانه‌های مسافربری خدمت‌رسانی شده است شهروند خبرنگار | درخواست نصب نیمکت و سایبان برای ایستگاه اتوبوس رضا شهر در مشهد+ پاسخ اعمال‌قانون هزار و ۸۸۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۵نفر در تصادفات مصدوم شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای مشهد در آستانه هشدار آلودگی (۶ تیر ۱۴۰۳) زمین‌های رهاشده رباط طرق مشهد پارکینگ می‌شود ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) بزرگراه‌های مشهد در مسیر اصلاح هندسی شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس
سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش در مشهد: ۹ هزار معلم برای مدارس عشایری تامین می‌شود | مدارس کانکسی را به مدارس مناسب تغییر می‌دهیم

  • کد خبر: ۱۱۶۵۷۶
  • ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
وزیر آموزش و پرورش در مشهد: ۹ هزار معلم برای مدارس عشایری تامین می‌شود | مدارس کانکسی را به مدارس مناسب تغییر می‌دهیم
وزیر آموزش و پرورش در مشهد گفت: کشورما، کشور کشاورزی پایه است و از ارکان تولید است. باید تلاشمان این باشد که دانش آموزان عشایر و مدارس آن‌ها را تقویت کنیم.

مهدی بی باک|شهرآرانیوز، یوسف نوری در حاشیه مراسم افتتاحیه اردوی دانش آموزان عشایر کشور در مشهد در گفتگو با خبرنگار ما افزود: در جشنواره دانش‌آموزان عشایر هستیم. یک جشنواره فرهنگی، آموزشی و ورزشی است که برای تقویت بنیه علمی و بروز توانمندی‌های دانش آموزان عشایر برگزار شده است.
وی با بیان اینکه کشورما، کشور کشاورزی پایه است و از ارکان تولید است. باید تلاشمان این باشد که دانش آموزان عشایر و مدارس آن‌ها را تقویت کنیم، اظهارداشت: باید نیروی انسانی به اینجا داده شود و آنجایی که امکانات نیست از مدارس شبانه روزی استفاده شود. این جشنواره برای ۱۵۰۰ نفر از دانش آموزان برگزار می‌شود، اجتماعی است که هم دانش اموزان ابراز توانمندی‌های خود را داشته باشند و استان‌هایی که مدارس عشایری دارند بیایند و توانمندی‌های خود را نشان دهند و از طرفی هم در دهه امامت و ولایت در مشهد دانش آموزان از این مکان معنوی بهره می‌گیرند.
به گفته وی، ۲۱۸ هزار نفر دانش آموز عشایری داریم، که در مدارس عشایری هستند و برخی در مدارس شبانه‌روزی مشغول به تحصیل هستند.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در ابتدای آغاز به کار یک قرارگاهی به عنوان قرارگاه عدالت تربیتی و برابر آموزشی ایجاد شده که هدف اصلی این قرارگاه استان‌های مرزی و دارای دانش‌آموزان عشایری است که ابتدا برای این دانش آموزان معلم ثابت درنظر بگیریم. در این خصوص ۲۷ هزار معلم نیاز داریم. امسال یک سوم این نیرو‌ها برای مناطق تامین خواهد شد. حدودا ۹ هزار نیرو تامین خواهد شد.
نوری خاطرنشان کرد: مراحل بعدی نیز تجهیزات و امکانات است که اقداماتی درحال انجام است. همچنین در زمینه زیر ساخت‌های فیزیکی در بعضی مناطق عشایری هنوز کانکس و مدارس سنگی خشکه چین داریم. چون سازه‌های سبک و مناسب وجود دارد مدارس کانکسی را به مدارس مناسب تغییر خواهیم داد.
به گفته وی، برای سال تحصیلی جدید قرار بر این است در مناطقی که موانع نداریم تا پایان سال ۱۴۰۱ این مدارس را به پایان برسانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->